کنترل پنل هاست پلسک

صفحه اصلی سروراختصاصی و مجازی کنترل پنل هاست پلسک

کنترل پنل هاست پلسک

تاریخ انتشار : 11 سال پیش : 01 مه 2013 بازدید : 7922نمایش

با استفاده از کنترل پنل هاست پلسک (Plesk) شما کاملا می توانید به طور خودکار تمام وظایف مربوط به میزبانی وب و یا کسب و کار روزانه خود را انجام دهید.


  •  پلسک (Plesk) چیست؟

Parallels Plesk Panel و یا فقط پلسک (Plesk) در کوتاه مدت به عنوان یکی از مهم ترین پانل های کنترل چند منظوره شناخته شده است.و پلسک به مراتب فراتر از توانایی های منظم ابزار مبتنی بر وب برای مدیریت منابع سرور سایت شما است. پلسک (Plesk) کامل چند سطح پلت فرم کنترل پنل میزبانی وب ،و امکانات زیادی در اختیار مدیران سرور به صورت گرافیکی قرار می دهد. و برای پیکربندی سرور های اختصاصی و مجازی مناسب است. سیستم عامل های حمایت از پلسک (Plesk) عبارتند از  Fedora, Red Hat, Debian, FreeBSD, SuSE, CentOS, Ubuntu, Windows.

  •  پلسک (Plesk) ناوبری و قابلیت های

کنترل پنل پلسک (Plesk) دارای حرکت آسان به اتوماسیون میزبانی وب است. مرور از طریق بخش های مختلف آن به حداکثر تسهیل شده است، به طوری که شما با سرعت بیشتری می توانید به قابلیت های این پنل دسترسی داشته باشید.و دسترسی به تمام بخشها را برای شما به صورت سریع و با ویژگی های خوب به ارمغان می آورد و شما می توانید در هر زمان به بخشهای آن دسترسی لازم را داشته باشید.

اگر به فرایند مدیریت بسیار حساس می باشید پلسک مقدار زیادی از امکانات را برای مدیریت کار آمد منابع در دسترس مدیران وب سایت قرار می دهد برخی از گزینه های قابل توجه اداری شامل یک مکانیزم به روز رسانی خودکار و خودکار Updaterاست و همچنین کاربران قادر به نمایش تمامی اطلاعات مربوط به برروز رسانی های سرور نیز می باشند

جدای از سمت عملکردی پلسک (Plesk)،شما قادر به تغییر محیط کار خود می باشید و با انتخاب پوسته های آماده محیط کار خود را شخصی سازی کنید

و ظاهر زیبایی را داشته باشید.

 

  • افزودنیهای(Add-ons) پلسک (Plesk)

علاوه بر امکانات این کنترل پنل شما قادر به نصب گزینه های برای استفاده بهتر و  از خدمات این کنترل پنل هستید و قادر به اضافه کردن بسته های نرم افزار مانند: Parallels Plesk Sitebuilder, ابزار صورتحساب، Parallels Plesk Expand،پشتیبانی پیشرفته از پلت فرم های متعدد سرور. تمام بسته ها به طور کامل سازگار با توزیع اصلی پنل پلسک (Plesk) است.

  •  پلسک (Plesk) برای ارائه دهندگان خدمات میزبانی مشترک

کنترل پنل پلسک (plesk) پیکربندی شده به شما کمک می کند تا از بسته های میزبانی آماده استفاده و به مشتری خود ارائه دهید.و می توانید به صورت خودکار از بسیاری از امکانات برای مشتری های خود استفاده کنید تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید برخی از امکانات عبارتند از: ایجاد وب سایت جدید ، حساب های ایمیل و تنظیمات DNS و…

 


در صورتی که سوال یا مشکلی در رابطه با این آموزش قرار داده شده داشتید به راحتی در پایین این مطلب میتوانید ارسال نظر کنید تا مدیران و یا سایر کاربران از همین طریق به شما پاسخ دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=299

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره کنترل پنل هاست پلسک : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی