آشنایی با سایت هایی مانند Google Drive

صفحه اصلی آموزش آشنایی با سایت هایی مانند Google Drive

آشنایی با سایت هایی مانند Google Drive

تاریخ انتشار : 9 سال پیش : 27 مه 2015 بازدید : 6247نمایش

باسلام

حتما اسم سایت هایی مانند DropBox یا Google Drive را شنیده اید و برای شما سوال شده است که این سایت ها دقیقا چه کاربردی دارند.
در این مطلب قصد داریم توضیح مختصری در رابطه با سایت هایی مانند گوگل درایو به شما دهیم تا بیشتر با این سایت ها آشنا شوید.

سایت هایی مانند DropBox یک فضای مجازی در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید اطلاعات مهم خود را مانند نوشته های خود یا تصویر , بک آپ سایت های خود و اطلاعات مهم دیگر خود که اصلا دوست ندارید آنها را در هر شرایطی از دست دهید را بتوانید در این سایت ها به صورت آنلاین ذخیره کنید.

این سایت ها به کاربران خود تضمین ۱۰۰ درصد میدهند که اطلاعات آنها به هیچ عنوان حذف نشود و امنیت بسیار بالایی دارند.

یکی از قابلیت های خوب نگه داری اطلاعات مهم شما در این سایت ها این است که میتوانید در هر کجا با هر سیستمی مانند لپ تاپ , تبلت و … به آنها دسترسی داشته باشید

این گونه وب سایت ها جهت سهولت کاربران در دسترسی به اطلاعات خود اپلیکشن هایی به صورت رایگان برای سیستم عامل های مختلف مثل : ویندوز ، اندروید و… ساخته اند که شما به راحتی بتوانید از طریق اپلیکشن ها به اکانت خود دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را مدیریت کنید , به قول خارجی ها AnyWhere. Any Device :دی

فضایی که سایت Dropbox به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد ۲ گیگ است و اگر نیاز به فضای بیشتری دارید باید خریداری کنید .

یکی از مزیت های بزرگ سایت Dropbpx این است که شما میتوانید این سایت را به دوستان خود معرفی کنید یعنی برای آنها دعتوتنامه ارسال کنید که با ارسال دعوت نامه و ثبت نام دوست شما ۲۵۰ مگابایت فضا به صورت رایگان به اکانت شما اضافه میکند.

وب سایت گوگل هم مدتی است چنین قابلیتی برای کاربران خود فعال کرده است که شما در صوتی که اکانت جیمیل داشته باشید همان اکانت هم اکانت کاربری Google Drive شماست

مزیت Google Drive نسبت به Dropbox این است که فضای بیشتری یعنی ۱۰ گیگابایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد .

یکی دیگر از مزایای این وب سایت ها این است که شما میتوانید فایل های خود را به اشتراک بگذارید

مثلا یکی از فایل های متنی خود را با اکانت دیگری به اشتراک میگذارید که شما هر تغییری در آن دهید اکانت دیگر هم آن را مشاهده میکند یا اکانتی که فایل را با آن به اشتراک گذاشته اید هم امکان تغییرات در آن را دارد

امیدوارم این مطلب برای شما کاربران گرامی مفید واقع شده باشد

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=232

موضوع :

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره آشنایی با سایت هایی مانند Google Drive : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی