چگونگی راه اندازی وب سایت رایگان

صفحه اصلی دامنه چگونگی راه اندازی وب سایت رایگان

چگونگی راه اندازی وب سایت رایگان

تاریخ انتشار : 11 سال پیش : 30 آوریل 2013 بازدید : 2036نمایش

در فضای اینترنت بسیاری از کاربران همیشه به دنبال سرویس های رایگان و غیر پولی هستند و البته اغلب به این نیاز تا حد زیادی در فضای مجازی پاسخ داده شده است. اما در هر حال  نمی توان از سرویس های رایگان انتظار داشت که تمام نیازهای ما را بر آورده کنند به قول ما ایرانی ها که یک ضرب المثل داریم که می گوید: هر ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست. طرحی سایت نیز می تواند یکی از نیازهایی باشد که کاربران به دنبال نسخه ی رایگان آن در اینترنت باشند

برای راه اندازی وب سایت رایگان شما نیاز به یک هاست رایگان (به جای هاست رایگان ممکن است بتوانید از هاست اسپانسری استفاده کنید) به همراه امکان ثبت دامنه رایگان و همچنین یک سیستم مدیریت محتوای رایگان (که البته در صورت استاتیک بودن وبسایتی که قصد راه اندازی آنرا دارید این مورد نیاز نیست) دارید که پیش از این به هر کدام از این موارد در این وب سایت پرداخته شده است.

در صورتی که شما همه ی موارد فوق را مهیا کرده اید در انتها نیاز به یک قالب دارید که خوشبختانه در این مورد هم قالب های رایگان بسیار زیادی اینترنت وجود دارد که با کمی جستجو در موتورهای جستجوگر می توانید آنها را بیابید.

توجه داشته باشید که ما در این مطلب فرض را بر این گذاشتیم که شما می خواهید همه چیز را رایگان مهیا نمایید اما واقعیت این است که گاهی نیاز به گونه ای خواهد بود که چاره ای غیر از خرید هاست و ثبت دامنه (غیر رایگان) نخواهد بود. مثلا فرض بگیرید که شما قصد دارید سایت را برای یک شرکت خاص طراحی نمایید.. در این صورت نمی توانید از سرویس هایی استفاده نمایید که به پشتیبانی آن اعتماد نداشته باشید به عبارت دیگر کسانی که قصد ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی از طریق طراحی را دارند نمی تواند به راه اندازی وب سایت رایگان فکر کنند مگر اینکه این مساله را با مشتری خود میان گذاشته و آنرا در قیمت طراحی لحاظ نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=165

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره چگونگی راه اندازی وب سایت رایگان : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی