معرفی وب سایت میهن بلاگ

صفحه اصلی اخبار معرفی وب سایت میهن بلاگ

معرفی وب سایت میهن بلاگ

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 29 فوریه 2016 بازدید : 7305نمایش

معرفی وب سایت میهن بلاگ – معرفی سایت mihanblog در پی سی وب

باسلام ، با معرفی وب سایت دیگری در پی سی وب در خدمت شما کاربران و بازدید کننده گان پی سی وب هستیم ، در این معرفی سایت قصد داریم به معرفی وب سایت میهن بلاگ ، میهن بلاگ ، ابزاری قدرتمند برای وبلاگ نویسی می باشد ، با ما همراه باشید تا گشت و گذاری در این وب سایت داشته باشیم :

معرفی وب سایت میهن بلاگ

معرفی وب سایت میهن بلاگ در پی سی وب :

نام وب سایت به فارسی : میهن بلاگ – نام وب سایت به لاتین : mihanblog

رده : خدمات ایترنتی / سرویس وبلاگ دهی / وبلاگ فارسی

مختصری درباره میهن بلاگ به نقل از ویکی پدیا : میهن‌بلاگ یکی از ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت به فارسی است. میهن بلاگ فعالیت خود را در تاریخ ۲۶ آبان سال ۱۳۸۳ آغاز کرد. این سایت خدمات ویژه ای به وبلاگ نویسان ارائه می‌دهد. میهن بلاگ یکی از برترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی محسوب می‌شود. در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۸۷ سرویس میهن بلاگ توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا (صبا ایده) از تیم مدیریت قبلی خریداری شد.

آدرس اینترنتی : mihanblog.com – زبان : فارسی – persian

مشاهده وب سایت : برای مشاهده وب سایت میهن بلاگ اینجا کلیک کنید .

صاحب امتیاز / مالک وب سایت : شرکت تجارت الکترونیک صبا ( صببا ایده )

پایه‌گذار : علیرضا عسگری – راه‌اندازی : آبان ۱۳۸۳

رتبه الکسا : ۸۱۵ جهانی – ( ۹ ایران )

معرفی وب سایت میهن بلاگ

درباره وب سایت میهن بلاگ بیشتر بدانید :

معرفی وب سایت میهن بلاگ : درباره میهن بلاگ : طرح و انتشار عقاید، ایده ها، افکار و اندیشه ها،مقالات و دیدگاههای شخصی از جمله تمایلات هر شخص می باشدکه در فضای اینترنت این امر با حداقل هزینه صورت می پذیرد . محلی که بعنوان جایگاه انتشار این عقاید و نظرات وجود دارد، وبلاگ نامیده میشود.
پدیده وبلاگ و وبلاگ نویسی که امروزه در جهان و از جمله کشورما ایران رواج فراوان یافته است می تواند علاوه بر بیان نظرات و دیده گاههای شخصی افراد، موجبات تبادل دانش و اطلاعات سایر مراجعه کنندگان به اینترنت را فراهم می آورد.

میهن بلاگ نیز در همین راستا شروع به فعالیت نموده و قصد داشته و دارد تا فضای مناسبی به زبان فارسی را در اختیار کاربران فارسی زبان قرار دهد و بحمدا… امروز توانسته است جایگاه مناسبی را در میان وبلاگهای فارسی به خود اختصاص دهد. اخیراً نیز میهن بلاگ فعالیت خود را در قالب نرم افزار جدید با قابلیت های بیشتر ادامه می دهد. میهن بلاگ امیدوار است با تکیه بر تیم کارشناسی مجرب و با سابقه در زمینه های فنی و روابط عمومی بتواند با ایجاد خدمات جدید برروی سایت موجبات رضایت هر چه بیشتر مخاطبین خود را فراهم نماید.

میهن بلاگ تعامل مناسب و روزافزون با صاحبان وبلاگها و نوآوری در ارائه خدمات را سرلوحه کار و بعنوان خط مشی آینده خود قرار داده است و امیدوار است تا با بهره گیری از پیشنهادات اعضا و تلاش تیم کارشناسی بتواند ارائه کننده بهترین سرویس دهنده وبلاگ فارسی زبان باشد.

منابع معرفی وب سایت میهن بلاگ :

برخی از منابعی که برای تهیه این مقاله از آنها استفاده شده است : ویکی پدیا – میهین بلاگ

از شما کاربر عزیز هم تقاضا داریم با ارسال نظرات و پیشنهادات سازنده خود ، ما را هرچه بیشتر در راستای بهینه‌سازی این اقدام همراهی نمائید. امیدواریم ، بتوانیم افتخار خدمات رسانی به شما کاربر عزیز را نیز داشته باشیم!

در صورتی که هر گونه سئوال ، پیشنهاد و یا انتقادی در رابطه با این معرفی سایت (معرفی وب سایت میهن بلاگ) دارید میتوانید ، انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با معرفی وب سایت میهن بلاگ در انجمن معرفی سایت پی سی وب مطرح نمایید

امیدواریم از معرفی سایت امروز – معرفی وب سایت میهن بلاگ – لذت برده باشید ، تا معرفی وب سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم .


اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید .

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=4337

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره معرفی وب سایت میهن بلاگ : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


کلمات کلیدی این مطلب: , , ,

گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی