الگوریتم جدید گوگل و سئو

صفحه اصلی اخبار الگوریتم جدید گوگل و سئو

الگوریتم جدید گوگل و سئو

تاریخ انتشار : 11 سال پیش : 18 ژوئن 2013 بازدید : 4091نمایش

در هفته ای که گذشت شاهد تغییرات وسیعی در رده بندی وب سایت های فارسی در گوگل بودیم . وب سایت هایی که از رتبه اول و صفحه اول گوگل به جایگاه های غیر قابل باور مانند صفحه پانزدهم یا بیشتر رسیدند . امروز این مطلب رو میزاریم تا یک بار دیگر یاد آوری کنیم سئو کلاه سیاه و دور زدن گوگل عاقبتی جز این نخواهد داشت . الگوریتم جدید گوگل به تمام این شبهات پایان داد .

الگوریتم جدید گوگل و تغییرات در سئو

این هفته بدترین اتفاقات برای سئو کارانی افتاد که سئو را در خرید بک لینک ، خرید پاپ آپ و نشر اسپم میدانستند و هر گونه تلاش برای بهینه سازی اصولی وب سایت را کاری بیهودی میپنداشتند . یکی از مهم ترین تغییراتی که در الگوریتم حدید گوگل ایجاد شده است عدم تخصیص رنک به وب سایت هایی است که مدام در حال تغییر دامنه هسنتد .

در مباحث گذشته آموزش سئو گفتنی ها راجع به اصول ابتدایی سئو گفته شده است و لزومی به تکرار مجدد آن ها نمیبینیم ولی ذکر چند نکته برای تازه کاران به صورت خلاصی خالی از لطف نیست .

الگوریتم جدید گوگل و سئو و بهینه سازی وب سایت :

  • برخی از دوستان تصور میکنند سئو کردن سایت امری بسیار پیچیده و مشکل است . حد اقل اصول سئو اینطور نیست و تمام وبمستران با درکی صحیح از سئو و نحوه تعامل موتور های جستجو و مخصوصا گوگل با وب سایتشان قادر به بهینه سازی اسکریپت و وب سایت خود خواهند بود .

 

  • نصب پلاگین های سئو و بهینه سازی اسکریپت و پرما لینک ها موثر است ولی توجه داشته باشید فقط زمانی نتیجه آن را خواهید دید که به تولید محتوای ارزشمند بپردازید و از کپی و پیست های بی ارزش اکیدا خود داری کنید . از دید ما وب سایتی که بیش از یک خبر کپی شده به ازای هر ۱۰ خبر اختصاصی داشته باشد هرگز سئو نخواهد شد!

 

  • به جای خرید لینک و بک لینک و تبادل لینک های بی ارزش کاری کنید که یوزر و بازدید کننده ها به صورت خود جوش و به دلیل ازش والای وب سایت شما اقدام به نشر لینک وب سایت شما نمایند . مهم ترین روش همان تولید محتواست که بار ها به آن اشاره شده است ولی در مباحث آینده سئو به صورت حرفه ای به مقوله Link Building خواهیم پرداخت .

 

  • نمایش محتوای وب سایت های دیگر در چهار چوب وب سایت شما و به کمک روبات های نرم افزاری دیگر ارزشی ندارد . سایت خود را با این روش های کودکانه در گوگل اسپمر جلوه ندهید . ۱۰۰ مطلب اختصاصی ارزشمند قادر خواهد بود تا سایت شما را از اسپمر هایی با صد ها هزار خبر کپی شده جلوتر ببرد .

 

  • محتوای بر پایه HTML و با کمترین کد های جاوا اسکریپت و عکس و فلش و … بیشترین بازدهی را خواهد داشت و در نتایج جستجوی گوگل توسط کاربران از رتبه و رنک بالا تری برخوردار خواهد بود . هرگز از قالب ها و استایل های غیر استاندارد فقط به دلیل زیبایی استفاده نکنید .

 

  • تا جای ممکن از سیستم های مدیریت متحوای استاندارد مانند وردپرس ، جوملا و فریم ورک قدرتمندی مانند دروپال استفاده کنید و از اسکریپت های اختصاصی و به خصوص اسکریپت های ایرانی دوری کنید! اگر سئو هدف اصلی شما در مدیریت وب سایتتان است ، این بند یکی از مهم ترین واقعیات سئو در گوگل را به شما گوشزد میکند!

امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=625

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره الگوریتم جدید گوگل و سئو : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی