سئو کار کیست ؟

صفحه اصلی آموزش سئو کار کیست ؟

سئو کار کیست ؟

تاریخ انتشار : 7 سال پیش : 25 نوامبر 2016 بازدید : 6860نمایش

سئو کار کیست ؟ – سئو کار چیست ؟ – کارشناس سئو کیست ؟

باسلام و درود خدمت کاربران گرامی وب سایت پی سی وب ، با یک مقاله دیگر در حوزه سئو در خدمت شما هستیم ، در این مقاله قصد داریم در خصوص یک سری اصطلاحات پایه مثل :

  • سئو کار کیست ؟ – متخصص سئو کیست ؟
  • سئو کار چه کسی هست ؟ به چه کسی سئو کار میگویند ؟
  • سئوکار چه وظایفی رو برعهده دارد ؟ – متخصص سئو سایت چه وظایفی رو برعهده دارد
  • انواع متخصصین سئو و بهینه سازی سایت در ایران و تکنیک های انها
  • و…

به شما توضیح دهیم ، پس پیشنهاد میکنم این مقاله رو تا انتها دنبال نمایید، ما در این پست به خیلی از سئوالاتی که کاربران در این زمینه پیش بیاد پاسخ خواهیم داد ، امیدواریم که این مباحث هم برای شما مفید باشد .

سئو کار کیست ؟

خوب در این مقاله قرار هست چه مباحثی رو بررسی کنیم ؟

  • درباره مباحث سئو و بهینه سازی سایت کمی بدانید .
  • با واژه سئو کار و معنی سئو کار بیشتر آشنا شوید.
  • بررسی ویژگی های یک کارشناس سئو وب سایت
  • بررسی وظایف سئوکاران و متخصصین سئو
  • درباره متخصص سئو سایت بیشتر بدانید
  • درباره سئوکاران و نقش اون ها بیشتر بدانید
  • اهمیت نقش سئوکاران در برندینگ و رشد یک کسب و کار
  • توضیحات پایانی این مقاله
  • سایر خدمات بهینه سازی سایت پی سی وب
  • و…

سئو کار کیست ؟ – مقدمه :

قبل از این که بخواهیم در خصوص سئوکار به شما توضیح دهیم ، یک موضوع رو لازم میدونیم به اون اشاره کنیم و اون هم این هست که قبل از هر چیزی لازم هست که شما را تا حدودی با مباحث خدمات سئو سایت آشنا کنیم . اخیرا مقالات مختلفی رو در این زمینه در پی سی وب در خال انتشار هستیم که از جمله از اونها میتوانیم به مقاله (سئو چیست) و سئو سایت چیست اشاره کنیم .

قبل از این که بخواهید این مقاله رو کلا مشاهده کنید ، این که شما اطلاعات نسبتا کاملی در زمینه سئو داشته باشید و بدانید که اصلا سئو فایده و کاربرد هایی دارد ، برای شما میتواند بسیار مفید باشد . پس به شما پیشنهاد میکنیم قبل از این که مقاله (سئو کار کیست ؟) را دنبال کنید بهتون پیشنهاد میکنم مقاله (سئو وب سایت چیست) را به صورت کامل بررسی نمایید .

این بخش مقدمه کار بود و فقط در خصوص مباحث پایه صحبت کردیم ولی در بخش بعدی به اصل موضوع خواهیم پرداخت ، پس به شما پیشنهاد میکنیم ، در ادامه این مقاله نیز با ما همراه باشید …

بخش دوم – سئو کار کیست :

خوب در بخش قبلی (سئو کار کیست – مقدمه) به یکسری مباحث پایه پرداختیم اما در این بخش ، در خصوص این کلمه مفصلا توضیح خواهیم داد :

اول در خصوص کلمه سئو کار در از نظر واژه در لغات فارسی کمی توضیح بدهم : سئو کار تشکیل شده است از دو بخش : سئو + کار تشکیل شده است و به انگلیسی به سئو کار (SEO Work) گفته میشود. در واقع هر دو کلمه هم یک معنا را دارند ، به کسی که کار های خدمات سئو وب سایت را انجام میدهد ، سئوکار میگویند ، یا ساده تر به کارشناس و یا متخصص سئو وب سایت سئوکار می گویند .

سئوکار چیست ؟ – سئو کار چه کسی هست و چه کاری رو انجام می دهد ؟

به شخص یا فردی که کارهای مربوط به Seo سایت را انجام میدهد ، سئو کار گفته میشود . سئوکاران افرادی هستند که به کاربران و وبمستران کمک میکنند تا وب سایت شون رو در گوگل و یا موتور های جستجو ارتقا دهند ، در واقع سئوکاران افرادی هستند که نقش مستقیمی در افزایش بازدید و ارتقا وب سایت ها دارند ، متخصصان سئو افرادی هستند که تبلیغات اینترنتی (Internet advertisement) رو فراگرفته اند (یادگرفته اند) و به کاربران کمک میکنند .

سئو کار حرفه ای کیست ؟

سئوکار حرفه ای چیست ؟ – در این بخش از مقاله (سئو کار کیست ؟) میخواهیم به این موضوع بپردازیم ، که سئو کار حرفه ای چه کسی هست ، سئوکاران حرفه ای افرادی هستند که در حوزه فروش اینترنتی (online Sale) و مباحث تبلیغات اینترنتی تخصص و سابقه بیشتری دارند ، و ودر واقع به افراد متخصص در شغل خدمات Seo سایت ، سئوکار حرفه ای میگویند .

البته کلمه سئوکار حرفه ای (Professional Seo Works) و سئو کار در واقع چندان تفاوتی ندارند ، و کلمه سئوکاران حرفه ای و سئوکاران هم چندان از نظر مفهومی و انجام کار تفاوت خاصی ندارد ،

اگر شما هم تمایل دارید که یک سئوکارحرفه ای باشید ، لازم هست که مطالغات و بررسی هایتان را در زمینه سئو افزایش دهید ، و سال ها در این زمینه فعالیت کنید ، سئو کار حرفه ای مدرکی نیست که بتوانید با یک دوره آموزشی اون رو بدست بیاورید ، سئو حرفه ای نه در دانشگاهی تدریس میشود و نه در موسسه آموزشی خاصی ، شما خودتون باید با فعالیت و کسب تجربه در این زمینه به این مقام دست پیدا کنید .

درباره متخصص سئو سایت و متخصص بهینه سازی سایت بیشتر بدانید :

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم ، متخصص سئو سایت و یا متخصص بهینه سازی وب سایت ، در اصل کلمه و مفهوم با سئو کار تفاوت چندانی ندارد ، عده ای تصور میکنند ، متخصص سئو سایت و یا کارشناش حرفه ای سئو سایت با همان سئو کار تفاوت دارد ولی این طور که گفتیم این دو کلمه از نظر مفهوم تفاوتی ندارد و هر دو تقریبا یکسان هست .

بازاریابی اینترنتی (Internet marketing) بهترین نوع بازاریابی اینترنتی در جهان هست ، در گذشته شیوه های مختلفی برای بازاریابی وجود داشت مثل : پیامک ، تراکت ، تماس تلفنی ، مراجعه خضوری و… ولی خوب با ورود اینترنت و گسترش علم بازاریابی اینترنتی همه این علوم به سمت بازاریابی اینترنتی در حال تغییر هستند ، و اکثر مجموعه هایی که قبلا مثلا از شیوه های بازاریابی پیامکی (SMS marketing) استفاده میکردند ، الان دارند از شیوه های اینترنتی بیشتر استفاده میکنند .

این موضوعات به ما اهمیت نقش سئوکاران و متخصصان سئو رو نشان میدهد ، هر وب سایتی برای این که بتواند پیشرفت کند نیاز به سئوکار دارد ، خال ممکن است این SEO کار مدیر سایت (Site Administrator) را پشتیبان سایت و یا یک فرد دیگر انجام شود .

اهمیت نقش متخصص سئو (سئوکار) در وب سایت ها :

در بالا در خصوص کلمات اصلی این حوزه مفصل توضیح دادیم ، حال شاید جالب باشه به اهمیت نقش متخصص سئو (اهمیت سئو کار) در طراحی سایت توضیح دهیم . یک فرد سئو کار یا یک فردی که کارهای سئو رو انجام میدهد ، چه نقشی میتواند در بهبود سایت شما داشته باشد :

  • افزایش اعتبار شما در موتور های جستجو مثل گوگل
  • افزایش رتبه وب سایت شما در موترو های جستجو
  • افزایش تعداد کاربران و مشتریان شما
  • افزایش فروش محصولات و کالا های شما
  • افزایش تعداد درخواست های دریافت خدمات شما
  •  بهبود اعتبار شما نزد کاربران تون
  • و…

در کل اگر بخواهیم یک جمع بندی رو داشته باشیم . اگر هدف شما در اینترنت این هست که فروش خوبی داشته با شید و یا کاربران زیادی رو داشته باشید . تنها خدمات طراحی سایت مثلا برای شما کافی نیست و تکیه به این که اگر فقط سایت بزنید میتوانید موفق بشید . کافی نخواهد بود . این عقیده برای شاید 10 سال پیش خوب بود که در عرصه های مختلف تعداد سایت ها کم بود و رقابتی وجود نداشت .

ولی وقتی مثلا در حوزه پشتیبانی یک محصول حداقل صد ها نفر درحال فعالیت هستند ، فقط موضوع طراحی دیگر کافی نیست و برند شما برای این که به موفقیت برسه نیاز به یک سئو کار خواهد داشت .

انتخاب بهترین سئو کار در ایران و یا خارج از ایران :

سئو کار کیست – انتخاب بهترین سئو کار – خیلی ها فکر میکنن که ما در داخل ایران (Iran) – سئو کاران خوبی رو نداریم ، و به دنبال انتخاب بهترین سئوکاران (SEO)کاران در خارج از کشور هستند ، در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است و ما در داخل ایران هم افراد متخصص و با تحربه ای رو داریم . ملاکی که شما برای انتخاب بهترین فرد این زمینه باید مد نظرداشته باشید ، سابقه + نمونه کار های سئو ان فرد هست .

که مجموعه پی سی وب مثلا در این زمینه ارشیو نمونه کاری خیلی خوبی رو دارد و بیش از 10 سال هست که ما در این زمینه فعال هستیم ، و اگر نیاز به یک سئوکار گوگل ، سئوکار کرج ، سئوکار در تهران ، و یا یک شرکت سئوکار نیاز دارید ما میتوانیم در خدمت شما باشیم .

مباحث این حوزه خیلی بیشتر از این هست که ما بتوانیم همه موضوعات رو در این پست توضیح دهیم و مسائلی مثل :

  • سئوکار ارزان خوب یا بد ؟
  • انواع سئوکاران در ایران و تهران
  • نکات مهم برای استخدام سئوکار حرفه ای
  • وظایف یک سئوکار – متخصص سئو
  • 0 تا 100 چگونه سئو کار شویم
  • خصوصیات یک سئو کار حرفه‌ای و موفق
  • و…

رو انشالله در مقالات اینده به آنها خواهیم پرداخت . امیدواریم که تا این جای کار از این مقاله خسته نشده باشید . و تا این جای مقاله (سئو کار کیست) برای شما کاربران گرافیمی مفید واقع شده باشد .

برخی از مقالات مرتبط با این مقاله :

ما به شما پیشنهاد میکنیم مقالات زیر رو هم که مرتبط با این موضوع هستند ، رو هم بررسی کنید :

امیدواریم که این مقاله برای شما کاربران گرامی مفید توجه واقع شده باشد ،

 

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=7132

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره سئو کار کیست ؟ : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.
  1. سلام
    به نظرم صفحات سایتتون را حتما یکبار مرور کنید.درسته که غلط املایی تاثیری روی سئو نداره اما نشون دهنده ارزش گذاری شما به خواننده و کارتون هست.
    موفق باشید



کلمات کلیدی این مطلب: , , ,

گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی