معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

صفحه اصلی اخبار معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 15 فوریه 2016 بازدید : 5918نمایش

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت – معرفی ۵ سایت اینترنتی جالب :

باسلام به درخواست مکرر کاربران مفتخریم به اطلاع کاربران و بازدید کننده گان گرامی معرفی سایت پی سی وب برسانیم بخش معرفی سایت های کاربردی در پی سی وب در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ افتتاح شد . از این پس علاوه بر معرفی سایت ایرانی و به معرفی سایت های ایرانی کاربردی و معرفی سایت های خارجی کاربردی نیز در این بخش خواهیم پرداخت ، امیداواریم معرفی سایت های این بخش مفید واقع شود :

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت :

در این بخش از ” معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت ” قصد داریم به معرفی ۵ سایت جالب بپردازیم – پس با ما همراه باشید :

۱) معرفی وب سایت llamafont – شتری بنویسید :

اولین وب سایتی که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم ، وب سایت ” llamafont.com ” می باشد : این وب سایت ساده ، متن وارد شده را با حالت های مختلف به شکل های شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه و جالب را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! به عنوان مثال: llma font

برای مشاهده سایت بر روی لینک فوق کلیک کنید : llama font – say it in llama

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

۲) معرفی سایت donothingfor2minutes در پی سی وب – ۲ دقیقه آرامش مطلق : به صدای موج های دریا گوش کنید و استراحت نمایید :

دومین وب سایتی که قصد داریم در معرفی سایت امروز معرفی کنیم ، وب سایت ” www.donothingfor2minutes.com ” می باشد : به مدت دو دقیقه آرامش مطلق ، دست به ماوس و کیبرد خود نزنید. اگر دست به ماوس و کیبرد بزنید دو دقیقه از نو شروع می شود. پس برای ۱۲۰ ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.

برای مشاهده وب سایت بر روی لینک فوق کلیک کنید : Do Nothing for 2 Minutes

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

۳) معرفی سایت therevolvinginternet – اینترنت را وارونه مرور کنید ! :

در این بخش از ” معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت ” قصد داریم به معرفی سومین وب سایت امروز یعنی ” therevolvinginternet.com ” بپردازیم :

این  سایت، سایت ها را بصورت در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید. در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی یکی از لینک ها کلیک کنید هر سایتی که باز می شود بصورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.

برای مشاهده وب سایت بر روی لینک روبرو کلیک کنید : the revolving internet, constant dullaart 2010

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

۴) معرفی سایت longshadows – به راحتی لانگ شادو تولید کنید :

در چهارمین معرفی سایت امروز قصد داریم به معرفی سایت longshadows به آدرس اینترنتی : sandbox.juan-i.com/longshadows بپردازیم ، این وب سایت به شما کمک میکند که خیلی راحت لانگ شادو بسازید ، و از کد html آن در پروژه هاتون استفاده کنید ، همچنین میتوانید از آن عکس بگیرید و به عنوان یک تصویر گرافیکی از آن استفاده کنید ، از حمله امکاناتی که در ساخت لانگ شادو دارید میتوانیم به ” Shadow size ، Shadow opacity ،Fade strength ،Text shadow size ، Text shadow opacity ، Text fade strength و… اشاره کنیم :

برای مشاهده نسخه انگلیسی -لاتین این سایت میتوانید به لینک روبرو مراجعه کنید :Long Shadows Generator – by Juani

در آدرس فوق میتوانید لانگ شادو لاتین بسازید ، البته متاسفانه این سایت از فونت فارسی پشتیبانی نمیکند و مناسب متن های لاتین می باشد ، اما برای ساخت لانگ شادو فارسی میتوانید از آدرس زیر استفاده کنید :

برای مشاهده نسخه فارسی لانگ شادو به لینک روبرو مراجعه کنید : لانگ شادو – تولید کننده لانگ شادو فارسی

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

۵) معرفی سایت tinypng فشرده سازی تصاویر png :

بالاخره رسیدیم به وب سایت tinypng به جرات میتونم بگم ، یکی از محبوب ترین سایت های فشرده سازی تصاویر با فرمت png سایت tinypng است که ما در پنجمین معرفی سایت امروز قصد داریم به معرفی آن بپردازیم : در وب سایت tinypng.com شما میتوانید تصاویرتون رو با فرمت های .png و .jpg در سایت tinypng فشرده سازی کنید ، از مهم ترین ویژگی های این سایت متوانید به اپلود به صورت درگ اند دراپ ، فشرده سازی بیش از ۲۰ تصویر به صورت همزمان و فشرده سازی تا بیش از ۷۰% درصد بدون کیفیت و… اشاره کنیم

برای مشاهده سایت tinypng بر روی لینک فوق کلیک کنید : TinyPNG – Compress PNG images while preserving transparency

معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت

از این که ما را تا این جا همراهی کردید ، متشکریم ، امیدواریم از معرفی سایت امروز نیز لذت کافی را برده باشید ، تا معرفی سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم .

در صورتی که هر گونه سئوال ، پیشنهاد و یا انتقادی در رابطه با این معرفی سایت (معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت) دارید میتوانید ، انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با این معرفی سایت در انجمن معرفی سایت پی سی وب مطرح نمایید


اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید .

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=4161

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره معرفی پنج سایت جالب در دنیای اینترنت : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.
  1. درود / دیگر این رویه رو ادامه نمیدهید ؟

    من توی سایت تون که داشتم میگشتم ، فقط همین چند تا سایت رو پیدا کردم که ، جزو سایت های کاربردی بودند . لطفا از این گونه سایت ها بیشتر معرفی کنید .

    به نظرم برای خودتون هم بهتر هست ، چون ایده جدیدی هست و استقبال بیشتری از آن خواهد شد .

    • سلام

      چرا از این گونه سایت ها هم به صورت دوره ای باز معرفی خواهیم کرد ، ولی خوب بیشتر اهداف ما بر روی حمایت از سایت های ایرانی هست و بیشتر سایت های ایرانی رو معرفی میکنیم .

      اگر به بخش معرفی سایت مراجعه کنید ، نمونه های ایرانی، سایت های کاربردی رو در حال معرفی هستیم .



گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی