معرفی سایت اورست

صفحه اصلی اخبار معرفی سایت اورست

معرفی سایت اورست

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 30 آوریل 2016 بازدید : 5087نمایش

معرفی سایت اورست در پی سی وب – معرفی وب سایت ever247.net در پی سی وب :

باسلام ، با معرفی سایت دیگری در پی سی وب در خدمت شما هستیم ، در معرفی سایت امروز قصد داریم به معرفی سایت اورست در پی سی وب بپردازیم ، و برای این که شما دوستان با این وب سایت بیشتر آشنا بشید در این وب سایت گشت وگذاری داشته باشیم : پس با ما همراه باشید

معرفی سایت اورست

معرفی سایت اورست در بروز ترین مرجع معرفی سایت ایران :

خوب مثل همیشه در این بخش از معرفی سایت اورست در پی سی وب قصد داریم به صورت کلی شما را با وب سایت اورست آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید :

معرفی سایت اورستدرباره سایت اورست بیشتر بدانید
نام وب سایت به فارسی :اورست - سرویس ابری ( کلود ) اورست
نام وب سایت به انگلیسی :services Cloud everest - ever247
رده موضوعی / رده خدماتی :خدمات اینترنتی / سرویس ابری
تاریخ تاسیس - افتتاح وب سایت : 1395 شمسی و 2016 میلادی
توضیحات سایت : سرویس ابری(کلود) اورست، یک نرم ا امن و یکپارچه از نرم افزارهای شیرپوینت ،اسکایپ و.. است
آدرس سایت :www.ever247.net
محبوب ترین کلمات جستجو شده :مایکروسافت پروجکت ، اورست سرویس ابری مایکروسافت ، سرويس ابري اورست
بیشترین کلمات جستجو شده :ارتباط با نرم افزار مایکروسافت داینامیک ، فیلدهای مورد نیاز در crm
محدودهٔ فعالیتمحدودهٔ جغرافیایی ایران - مشهد
تلفن های ثابت : ۰۰ ۸۷ ۰۱ ۳۶ (۰۵۱) - ۰۲ ۸۷ ۰۱ ۳۶ (۰۵۱)
تلفن های همراهواحد فروش : ۰۹۹۷ ۴۷۷ ۰۹۱۵ - واحد پشتیبانی : ۵۵۶۲ ۱۲۷ ۰۹۰۱
ایمیل - پست الکترونیک :sale [at] ever247.net
شماره تلفن مشاوره تلفنی : 9099071261 - از ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر
آدرس : مشهد - بلوار سیدرضی- بین سید رضی ۸ و ۱۰ -پلاک ۴۴ - طبقه اول
مشاهده وب سایت :جهت مشاهده وب سایت اورست اینجا کلیک کنید
صاحب امتیازمهندس محسن شفیعی - مجموعه اورست

درباره معرفی سایت اورست بیشتر بدانید :

معرفی سایت اورست : اورست چیست ؟ – سایت اورست چیست ؟

سرویس ابری(کلود) اورست، یک SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) امن و یکپارچه از نرم افزارهای شیرپوینت ، پراجکت سرور، مایکروسافت CRM، اکسچنج و اسکایپ است. با استفاده از سرویس ابری اورست شما بدون نیاز به فارسی ساز، بدون نیاز به سرور ، بدون نیاز به نصب و راه اندازی و بدون نیاز به پشتیبانی می توانید در هفت روز هفته و در ۲۴ ساعته شبانه روز از نرم افزار مورد نظر خود با کمترین هزینه استفاده نمایید.
چه کاربردی دارد؟

با استفاده از سرویس ابری اورست شما می توانید کارهای مختلفی انجام دهید و بخش زیادی از نیازهای شرکت و سازمان خود را مرتفع کنید. به عنوان مثال شما می توانید:

– یک نرم افزار CRM آنلاین با استفاده از مایکروسافت CRM داشته باشید.

– یک نرم افزار مدیریت مستندات و آرشیو با استفاده از شیرپوینت داشته باشید.

– یک پنل ارسال و دریافت ایمیل حرفه ای با استفاده از اکسچنج داشته باشید.

– یک سرویس اختصاصی چت، ویدیو کنفرانس با استفاده از اسکایپ داشته باشید.

– یک نرم افزار مدیریت پروژه با استفاده از پراجکت سرور داشته باشید.

– و ….
برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین هدف سرویس ابری اورست کسب و کارهای چابک است. کسب و کارهایی مانند آژانس های مسافرتی، رستورانها، شرکتهای مهندسی، شرکت های بازرگانی و…
قرار است به کجا برسد؟

هدف نهایی سرویس ابری اورست ایجاد یک بستر امن، پایدار و به صرفه برای رفع نیازهای نرم افزاری یک کسب و کار چابک است. به عبارت دیگر به سمت تبدیل شدن به یک آفیس مجازی حرکت می کند.

ویژگی های برجسته سرویس پردازش ابری اورست :

معرفی سایت اورست : سرویس پردازش ابری اورست یا به قولی دیگر سرویس کلود (Cloud) اورست با این هدف ایجاد شده است که شما مشتری عزیز که صاحب یک کسب و کار چابک مانند یک دفتر بازرگانی، یک آرایشگاه، یک خرده فروشی و … هستید بدون نیاز به درگیر شدن با مسایل فنی بتوانید به آسودگی از مجموعه ای از قوی ترین و پایدارترین و امن ترین نرم افزارهای دنیا یعنی نرم افزارهای مایکروسافت در فضای پردازش ابری استفاده کنید. البته برای رسیدن به نقطه نهایی این هدف ما گام های دقیقی تعریف کرده ایم که انشالله با همراهی شما مشتریان عزیز و دریافت بازخورد مناسب از شما با قدرت و سرعت به سمت هدف حرکت می کنیم. و اما اصلی ترین ویژگی های سرویس پردازش ابری اورست چیست؟
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

همان طور که در صفحه پاسخ به پرسش های شما گفته ایم. سرویس پردازش ابری اورست در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز همراه شماست. کسب و کارهای چابک خود را محدود به ساعت کاری متداول و پشت میز دفتر کارشان نمی کنند. کسب و کارهایی که به صورت بین المللی فعالیت می کنند به دلیل اختلاف ساعت عملا نمی توانند خود را در یک چهارچوب زمانی و مکانی مشخص محدود کنند. از این رو نیاز دارند تا در هر زمان و از هر مکانی و با هر وسیله ای حتی گوشی موبایلشان بتوانند مدیریت کسب و کارشان را انجام دهند. به ایمیل های مشتریان پاسخ دهند، برای یک متقاضی پیش فاکتور ارسال کنند. به درخواست مرخصی یکی از همکاران که در کشور دیگری پاسخ دهند و … نمی شود برای کسب و کارهای نوین امروزی همان شیوه ۱۰ سال پیش را استفاده کرد. سرویس پردازش ابری اورست پاسخ به نیاز شماست.
صرفه جویی اقتصادی

نرم افزارها و محصولات خوب و باکیفیت گران هستند و آنها که ارزانند کیفیت مناسبی ندارند. و البته همه ما دوست داریم محصول با کیفیت را با قیمت مناسب دریافت کنیم. سرویس پردازش ابری اورست راه حل این پارادکس است. این سرویس که بر پایه محصولات قدر، پایدار و امن مایکروسافت بنا شده است. به شما مشتری عزیز این امکان را می دهد که با پرداخت مبلغی ناچیز از بهترین محصولات استفاده نمایید. شما با مراجعه به صفحه لیست قیمت سرویس پردازش ابری اورست می توانید از قیمت پلان های مختلف مطلع شوید و حتما آن را با استفاده از همین سرویس ها به صورت محلی مقایسه کنید. ما مدعی هستیم که امکان صرفه جویی بالغ بر ۹۰ درصد را فراهم کرده ایم. لطفا مقایسه و محاسبه کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم با ما تماس بگیرید.
امنیت

دورانب که ما همه چیز را محصور به سرورهای داخلی شرکت می کردیم و راه چاره امنیت را قطع ارتباط با دنیای بیرون تعریف می کردیم به سر آمده است. تقریبا همه کسب و کارها خصوصی و مخصوصا آنها که شعب و نمایندگی در شهرها و کشورهای مختلف دارند لاجرم بایستی اطلاعاتشان را با دیگر همکاران خود در نقطه ای دیگر از دنیای بیرون از دیوارهای ساختمان شرکت به اشتراک گذارند. و سهل الوصول ترین بستر ارتباطی اینترنت و یا اینترانت ملی است . با این توضیحات امنیت مساله مهمی می شود و نمی توان با قطع ارتباط با اینترنت صورت مساله را پاک کرد. در سرویس پردازش ابری اورست ما اقدامات متعددی برای افزایش امنیت سرورها و سرویس ها انجام داده ایم و به مشتریان عزیز می گوییم داده های شما نزد ما امن تر هستند تا نزد خودتان

امیدواریم از معرفی سایت اورست در پی سی وب لذت برده باشید ، تا معرفی سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم. پی سی وب | بزرگترین مرجع معرفی سایت در ایران – فعال ترین پایگاه اینترنتی ثبت سایت و معرفی سایت ها در ایران


تاکنون صدها وب سایت پارسی در پی سی وب معرفی شده است ، جای وب سایت شما خالیست !  ، هم اکنون وب سایت خود را به صورت کاملا رایگان در پی سی وب ، بزرگترین مرجع معرفی سایت معرفی نمایید ” جهت معرفی وب سایت خود در پی سی وب میتوانید به لینک ” درج معرفی سایت ” مراجعه نمایید.

همچنین اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق لینک ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده در پی سی وب  نیز بازدید فرمایید . امیدواریم شاهد معرفی سایت شما در آین آرشیو باشیم …

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=5224

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره معرفی سایت اورست : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی