جشنواره نیمه شعبان کانون isi

صفحه اصلی اخبار جشنواره نیمه شعبان کانون isi

جشنواره نیمه شعبان کانون isi

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 21 مه 2016 بازدید : 5697نمایش

جشنواره نیمه شعبان کانون isi – رپورتاژ اگهی :

سلام ، هم اکنون مطلغ شدیم ، که کانون isi به مناسبت نیمه شعبان قصد دارد جشنواره ای را برگزار نماید ، که طبق روال همیشگی برای حمایت از وب سایت های ایرانی به صورت رپورتاژ اگهی ما از این ایده ها حمایت میکنیم ،

طبق گفته مسئولین وب سایت استقبال بی نظیری از جشنواره چاپ مقاله شد ، مسئولین سایت تصمیم گرفتند جشنواره دیگری رو هم برای رضایت مندی بیشتر کاربران ایجاد نمایند ، که اگر خاطرتون باشه ، جشنواره قبلی رو در اوایل اردیبهشت در اطلاعیه : ” جنشواره بهاری کانون ای اس ای …. ” در پی سی وب اطلاع رسانی کرده بودیم ، که در پی سی وب هم بازدید و استقبال خیلی خوبی از این جشنوراه شده بود به طور کی که در ابتدای هفته اول این رپوتاژ بیش از ۳۰۰۰ بازدید پیدا کرد ،

طبق روال قبلی ما هم تصیمیم گرفته است ، اتفاقات و رویداد های این جشنواره را نیز در پی سی وب اطلاع رسانی نماییم ، با ما در ادامه همراه باشید تا در رابطه با این جشنواره و تخفیف های بی نظیر آن بیشتر بدانید :

جشنواره نیمه شعبان کانون isi

جشنواره نیمه شعبان کانون isi :

کمی بیشتر در رابطه با این جشنواره بدانید : اگر تمایل دارید در رابطه با جنشواره نیمه شعبان کانون ای اس ای بیشتر بدانید ، پیشنهاد میکنیم این بخش را نیز مطالعه و بررسی نمایید ، سعی میکنیم به برخی از سئوالات احتمالی شما نیز پاسخ دهیم :

در جشنواره نیمه شعبان کانون ای اس ای چه تخفیف هایی وجود دارد ؟

کانون ای اس ای در این جشنواره تخفیف های ویژه ای را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است که تمامی کاربران ، مشتریان قدیم و جدید ما میتوانند تنها یکبار از این تخفیف ها استفاده نمایند ، توجه داشته باشید این تخفیف ها به مدت محدود هستند و صرفا در مدت جشنواره امکان استفاده از آنها وجود دارد .

خبر خوشحال کننده ای داریم که باتوجه به این که مشتریان در جشنواره قبلی هم میتوانستند تنها یکبار از این تخفیف ها استفاده کنند ، مشتریانی که در جشنواره قبلی از این تخفیف های ما استفاده کرده بودند میتوانند در این حشنواره نیز مجدد از تخفیف های کانون isi استفاده نمایند

چه محصولاتی در جشنواره نیمه شعبان شامل تخفیف می شوند ؟

این تخفیف برای تمامی محصولات کانون ای اس اس می باشدمثل : اکسپت مقاله / اکسپت مقاله isi – چاپ مقاله isi / چاپ مقاله – ترجمه مقاله isi / ترجمه مقاله و… می باشد . و شما کاربران گرامی میتوانید در هنگام سفارشات خود میتوانید از این تخفیف ها استفاده نمایید .

البته در این جشنواره تغییراتی هم بوده که برخی از محصولات از تخفیف های ویژه تری برخوردار خواهند شد که این محصولات به شرح زیر می باشد :

محصول شمار ۱ – چاپ مقاله : یکی از مهم ترین خدمات کانون isi چاپ انواع مقاله می باشد ، پس ما در این جشنواره تصمیم گرفتیم تخفیف ویژه تری رو برای این محصول در نظر بگیریم .

محصول شماره ۲ – چاپ مقاله isi : از دیگر مهم ترین خدمات کانون آی اس آی خدمات چاپ مقاله isi می باشد که ما در این جشنواره برای انواع خدمات چاپ مقاله isi هم تخفیف های ویژه ای رو در نظر گرفتیم

محصول شماره ۳ – مقاله isi : از دیگر محصولاتی که در این جشنواره شامل تخفیف ویژه می شود میتوانیم به مقاله isi اشاره کنیم ، و خدمات حوزه مقاله isi و مقالات isi نیز در این جشنواره شامل تخفیف های ویژه تری خواهند بود

چگونه میتوانیم از تخفیف های نیمه شعبان کانون isi استفاده نماییم ؟

این تخفیف ها بسته به نوع سفارش شما به طور کلی از ۱۰ درصد تا ۲۵ درصد می باشد و باتوجه به این که در سفارشات مختلف این میزان تخفیف متفاوت است برای اطلاع از میزان تخفیف ، میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کانون isi تماس حاصل فرمایید ، و از تخفیفات ویژه این جشنواره استفاده نمایید :

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۲۴۶۱۷۱ – موبایل : ۰۹۳۹۱۰۵۵۱۶۲

ایمیل – پست الکترونیک کانون ای اس ای  : kanoonisi.ir@gmail.com

درباره کانون isi و تیم کانون آی اس آی بیشتر بدانید :

گروه کانون isi مجموعه ای علمی پژوهشی با کادری با تجربه و متخصص است ، مجموعه کانون ای اس ای فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به همت جمعی از متخصصان و اساتید با انگیزه دانشگاهی به صورت غیر رسمی آغاز نموده است ، و با طراحی مجدد سایت وب سایت این گروه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود ، مشتری محوری یکی از اصولی اصلی در این مجموعه می باشد .

در صورتی که مایل هستید در رابطه با این گروه بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم ” معرفی سایت کانون ای اس ای در پی سی وب ” را نیز مشاهده بفرمایید

نکات مهم :

جهت اطلاع از توضیحات بیشتر در رابطه با چاپ مقاله ، چاپ مقاله isi ، مقاله isi میتوانید به لینک ” چاپ مقاله ” مراجعه نمایید

همچنین میتوانید جهت ثبت سفارش ترجمه مقالات خود  از بخش ” ثبت سفارش ترجمه مقالات ” و ” تماس با گروه ترجمه مقالات کانونی ” استفاده نمایید .

در صورتی که از طریق این مقاله با کانون ای اس ای تماس حاصل نمودید میتوانید با اعلام نام ” پی سی وب ” از تخفیف ویژه تری برخوردار شوید ،

لازم به ذکر است باتوجه به محدود بودن زمان این جشنواره بهتر است سفارشات خود را در اسرع وقت ثبت نمایید

امیدواریم در جشنواره نیمه شعبان نیز بتوانیم خدمت گزار شما کاربران و مشتریان گرامی باشیم . نظرات خود را میتوانید از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما و کانون isi در میان بگذارید ، مطئنا نظرات شما باعث افزایش سطح کیفی خدمات ما خواهد شد

همچنین جهت گفتگو در رابطه با این موضوع میتوانید به لینک ” جشنواره نیمه شعبان کانون isi در انجمن پی سی وب ” مراجعه نمایید .

باتشکر / واحد اطلاع رسانی مجموعه کانون ای اس ای با همکاری واحد تبلیغات شرکت پی سی وب

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=5591

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره جشنواره نیمه شعبان کانون isi : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.
    • سلام

      خیر ، اما میتوانید از جشنواره شب یلدا ، کانون isi استفاده نمایید ، جهت توضیحات بیشتر میتوانید از طریق راه های اربتاطی اعلام شده ، در تماس باشید .

  1. لطفا جشنواره های جدید رو هم در این پست اطلاع رسانی کنید . که کاربران اطلاع داشته باشند ، ممنون میشویم جشنواره های بعدی رو به من از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید .

    • سلام

      جشنواره های جدید در پی سی وب اطلاع رسانی میشود ، برای اطلاع رسانی ایمیلی هم باید در سایت کانون در قسمت خبرنامه عضو شوید .

  2. سلام

    ما هم یک سایت در زمینه مقالات : چاپ مقاله ، اکسپت مقاله ، ترجمه مقاله ، پایان نامه و… داریم ،اگر بخواهیم میتوانید کارهای سئو وبهینه سازی ان را برامون انجام بدید ؟



گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی