جشنواره عید قربان کانون آی اس آی

صفحه اصلی اخبار جشنواره عید قربان کانون آی اس آی

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 11 سپتامبر 2016 بازدید : 6660نمایش

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی – جشنواره عید سعید قربان کانون ISI –  :

باسلام ، با یک رپورپاژ آگهی دیگر در پی سی وب در خدمت شما هستیم ، ابتدا جا داره عید سعید قربان را به یکا یکه شما عزیزان تبریک عرض کنیم ، امیدواریم عید خوبی رو داشته باشید .

در این رپورتاژ قصد داریم جشنواره عید سعید قربان کانون ISI را به شما معرفی کنیم ، در این جشنواره وب سایت کانون آی اس ای تخفیف های ویژه ای رو برای کاربران خود و پی سی وب در نظر گرفته است که شما کاربران گرامی میتوانید از آن استفاده کنید ، اگر مایل هستید در این خصوص بیشتر بدانید حتما در ادامه با ما همراه باشید .

البته قبل از این که بخواهیم به بررسی تخفیف ها بپردازیم شاید بخواهید بدونید که کانون آی اس آی چیست ؟ کانون ای اس ای نام وب سایت فعالی در زمینه خدمات مقالات (چاپ مقاله ، چاپ مقاله ISI ؛ مقاله آی اس ای و…) می باشد ، اگر میخواهید در باره این وب سایت بیشتر بدانید به شما پیشنهاد میکنیم معرفی وب سایت کانون رو در سایت پی سی وب از طریق لینک (معرفی سایت کانون آی اس آی) مشاهده و بررسی نمایید .

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی :

مجموعه کانون ISI در نظر دارد ، در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خود در جشنواره عید قربان تخفیف های ویژه و استثنایی رو به کاربران و مشتریان خود ارائه نماید ، این تخفیف ها به پاس همراهی کاربران این وب سایت در نظر گرفته شده است و ممکن است دیگر تکرار نشوند ، اما شاید بخواهید بدانید که این تخفیف ها برای چه سرویس ها و خدماتی می باشد ، پس ما به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه نیز با ما همراه باشید :

این تخفیف ها برای چه نوع خدماتی هست ؟

  • سرویس ها و خدمات چاپ مقاله و چاپ مقاله آی اس آی
  • سرویس ها و خدمات ترجمه مقاله و ترجمه مقالات آی اس آی
  • سرویس ها و خدمات اکسپت مقاله و اکسپت مقاله ISI
  • سرویس ها و خدمات پایان نامه و انجام پایان نامه
  • خدمات و سرویس های پروپوزال و انجام پروپوزال
  • و….

جزئیات بیشتر این تخفیف ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد .

از 10% تا 40% درصد تخفیف در سرویس های چاپ مقاله :

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی – وب سایت کانون آی اس آی فعال ترین وب سایت در حوزه مقالات ای اس ای برای این سرویس های خود و کلیه خدمات چاپ مقاله مثل : چاپ مقاله ISI ، چاپ مقاله آی اس آی ، مقاله ISI و مقاله آی اس آی و… تخفیف ویژه 10 تا 40 درصدی را در نظر گرفته است و شما میتوانید در هنگام سفارش از این تخفیف های ویژه استفاده نمایید . برای استفاده فقط کافیست نام این جشنواره را به کارشناسان ما اعلام نمایید .

از 20% تا 40% درصد تخفیف در سرویس های اکسپت مقاله :

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی – این تخفیف ها در خدمات تخصصی اکسپت مقاله هم وجود دارد ، و شما در هنگام سفارش خدمات تخصصی اکسپت مقاله مثل (اکسپت مقاله ، اکسپت مقاله آی اس ای ، اکسپت تخصصی و…) نیز میتوانید از این تخفیف ها استفاده نمایید ، نحوه استفاده از ان نیز همانند سایر تخفیف ها می باشد .

جشنواره ترجمه مقاله ، برای اولین بار در ایران توسط کانون ISI :

همه ما به نوعی در زندگی روزمره امون به خدمات ترجمه مقاله نیاز داریم ، این نیاز به این نوع سرویس میتونه در قالب موارد مختلفی باشه مثل :

ترجمه مقاله : همه ما در زندگی الکترونیک حداقل برای یکبار هم که شده به این نوع سرویس نیاز پیدا خواهیم کرد ، حال این نیاز میتونه در دوران دانشجویی باشه ، یا در دوره تحصیل ، یا در دوران کار و… ولی ان چیزی که مشخص هست به این سرویس نیاز خواهیم داشت ، وب سایت کانون نیز با شناخت این نیاز و در راستای کمک به رفع این نیاز ، امادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام نموده است .

از انواع خدمات ترجمه مقاله میتونم به سرویس هایی مثل : ترجمه فیلم و صدا ، ترجمه داشنجویی ، ترجمه کتاب ، ترجمه سازمانی ، ترجمه وب سایت و… اشاره کنیم که در حال حاظر همه این سرویس ها با تخفیف هایی ویژه ای در (جشنواره عید قربان کانون آی اس آی) با تخفیف های خیلی ویژه و استثنایی قابل ارائه می باشد ، اگر شما به این سرویس ها نیاز دارید و تا به امروز مرکز مطئنی رو برای ترجمه خود پیدا نکرده اید .

وب سایت : kanoonisi.ir جایی هست که شما میتونید به اون اعتماد کنید و در اون سفارش خودتون رو ثبت کنید ، بی شک یکی از معتبر ترین وب سایت ها در این حوزه وب سایت کانون می باشد که دارای مجوز های صنفی مربوطه نیز می باشد و اعتماد شما را دو چندان حواهد کرد .

تخفیف برای خدمات پایان نامه و انجام پایانه نامه :

تخفیف های این جشنواره فقط برای سرویس های چاپ ، ترجمه ، اکسپت نیست ، و خدمات پایان نامه و انجام پایان نامه نیز شامل این تخفیف ها هستند ، و شما میتوانید از تخفیف های این سرویس ها برای پایان نامه خود نیز استفاده کنید . شیوه استفاده از این تخفیف برای این سرویس نیز همانند سرویس های قبلی می باشد و شما کافی هست فقط در ارتباط با کارشناسان ما این جشنواره رو یاد اوری کنید .

و همچنین این خدمات برای سرویس های پروپوزال و انجام پروپوزال نیز قابل استفاده می باشد .

ثبت سفارش برای جشنواره عید قربان کانون آی اس آی :

جشنواره عید قربان کانون آی اس آی – شما کاربران گرامی برای ثبت سفارش و استعلام قیمت میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر :

دفتر مرکزی : 02166460580

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۴۰۳۷۵

ایمیل :kanoonisi.ir@gmail.com

آدرس : تهران – میدان انقلاب – خیابان دوازده فروردین – پاساژ فروردین – زیر همکف – پلاک ۲۴

با وب سایت کانون ISI در تماس باشید .

لیننک ها و مقالات مرتبط با کانون ISI :

باتشکر / واحد اطلاع رسانی پی سی وب

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=6790

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره جشنواره عید قربان کانون آی اس آی : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی