معرفی سایت شرکت آسمان

صفحه اصلی اخبار معرفی سایت شرکت آسمان

معرفی سایت شرکت آسمان

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 29 فوریه 2016 بازدید : 2872نمایش

معرفی سایت شرکت آسمان | ثبت شرکت|ثبت برند|ثبت شرکت آسمان :

باسلام ، با سومین معرفی سایت امروز و نود و پنجمین معرفی سایت پی سی وب در خدمت شما کاربران و علاقه مندان حوزه معرفی سایت هستیم ، در این معرفی سایت همان جور که مشخص هست قصد داریم به معرفی سایت شرکت آسمان بپردازیم ، شرکت آسمان در زمینه ثبت شرکت ها و ثبت برند فعالیت دارد که ما برای سومین معرفی سایت امروز میخواهیم گشت و گذاری در این وب سایت داشته باشیم ، پس با ماهمراه باشید :

معرفی سایت شرکت آسمان

معرفی سایت شرکت آسمان :

معرفی سایت شرکت آسمان : در این بخش از معرفی سایت شرکت آسمان قصد داریم بع معرفی اجمالی شرکت آسمان بپردازیم :

نام وب سایت به فارسی : شرکت آسمان – نام وب سایت به لاتین : asemanlegal

آدرس اینترنتی : www.asemanlegal.com – شرکت ثبت شرکت آسمان

رده‌ : خدمات / خدمات حقوقی / خدمات ثبت شرکت – موسسه حقوقی آسمان

حوزه فعالیت : ثبت شرکت ، ثبت نام و علائم تجاری ، ثبت تغییرات و تصمیمات

مالک و صاحب امتیاز وب سایت :  شرکت آسمان – موسسه حقوقی ثبت شرکت آسمان

راه های ارتباطی شرکت آسمان – تماس با شرکت آسمان :

شماره تماس دفتر مرکزی : ۸۸۱۹۶۸۱۸-۰۲۱  –  فکس : ۰۲۱۴۳۸۵۵۳۴۵

آدرس : میدان ونک – خیابان صانعی – پلاک ۲۳ (ساختمان پزشکان سینا) – طبقه چهارم – واحد ۱۴

شماره تماس مشاورین ، موسسه حقوقی آسمان :

خانم یکتــــا: ۰۹۱۲۰۳۹۴۸۴۲ – خانم سفـری : ۰۹۱۲۰۳۹۴۸۴۳ – خانم رضایی : ۰۹۱۲۰۳۹۴۸۴۴

مشاهده وب سایت : جهت مشاهده وب سایت شرکت آسمان اینجا کلیک کنید .

درباره موسسه حقوقی آسمان بیشتر بدانید – درباره شرکت آسمان بیشتر بدانید :

معرفی سایت شرکت آسمان : گروه ثبتی آسمان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه امور ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات، اخذ کارت بازرگانی و خدمات اقامت آغاز نمود. این موسسه از بدو تاسیس با بهره گیری از متدهای جدید، سیستم CRM و با پشتوانه به تیم با تجربه و کارآمد توانسته است خدمات وسیعی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

مفتخریم که اولین هدف خود را رضایت مشتریان قرار داده و به تحقق آن دست یافته ایم. با اولین تماس خدمت گذار شما خواهیم بود.

معرفی سایت شرکت آسمان

خدمات موسسه حقوقی ثبت شرکت آسمان :

معرفی سایت شرکت آسمان :  خدمات ثبت شرکت : خدمات دارایی :

پلمپ دفاتر : دفاتر دارایی شامل ۳ دفتر روزنامه، کل و دارایی است که ۱ ماه بعد از ثبت شرکت و موسسه باید این دفاتر را پلمپ کرد و در تیر ماه هر سال این دفاتر را به اداره دارایی تحویل داد

رتبه بندی  : رتبه بندی در واقع یک نوع مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و دفاع از حقوق بهره وران می باشد. رتبه بندی در واقع یک نوع معیار تشخیص صلاحیت است که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای پیمانکاران و شرکت ها اتخاذ می شود.

ثبت شعبه و نمایندگی خارجی : شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شبعه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود.

ثبت طرح صنعتی :در زبان معمول، طرح صنعتی معمولا به شکل و ظاهر کلی یک کالا اشاره دارد اما در زبان حقوق مالکیت فکری طرح صنعتی خصوصیات مربوط به شکل و ساختار، و یا نقش و تزئینات به کار رفته در یک کالا به واسطه یک فرایند صنعتی است که در کالای خاتمه یافته ایجاد چشم نوازی و جذابیت کند.

ثبت شرکت در مناطق آزاد : منطقه آزاد محدوده حراست شده بندری و غیربندری است که از شمول برخی از مقررات جاری کشور متبوع خارج بوده و با بهره گیری از مزایایی نظیر معافیتهای مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، عدم وجود تشریفات زاید ارزی، اداری و مقررات دست و پاگیر و همچنین سهولت و تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه سرزمین اصلی کمک می نماید.

ثبت برند : علامت تجاری (ثبت برند) چیست؟ علامت تجاری یا برند نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص/بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ها با اشخاص متمایز نماید.

ثبت مالکیت فکری : حقوق مالکیت فکری یا معنوی عبارت است از حقوق مربوط به آفرینش ها و خلاقیت های فکری در زمینه های علمی، صنعتی، فنی و ادبی و هنری. در کنوانسیون ها و موافقت نامه های مربوط و حتی در موافقت نامه جنبه های مرتبط با تجارت حقوق مالکیت معنوی (تریپس) که نسبت به کنوانسیون های قبلی از جامعیت بیشتری برخوردار است، تعریف جامع و مانعی از این حقوق داده نشده بلکه اغلب مصادیق آن برشمرده شده و سپس حدود و ثغور حقوق مرتب بر آن ها مشخص شده است.

ثبت تغییرات و تصمیمات شرکتها : تغییرات به معنی تغییر آدرس، نام شرکت، تغییر موضوع، تغییر اعضای هیئت مدیره، تغییر سهامداران، تغییر سرمایه شرکت و تغییراتی از این قبیل است

ثبت شرکت : برای شروع یک کسب و کار نیاز هست که شما ابتدا شرکت خود را ثبت نمایید ثبت شرکت روندی دارد که شما باید طی نمایید از انتخاب نام تا مشخص کردن زمینه فعالیت شما ملزم به رعایت یک سری از اصول و قوانین میباشید. ثبت شرکت آسمان با کادری مجرب و و کلای موفق در زمینه ثبت شرکت می تواند شما  را در تسریع و بهتر انجام شدن این روند راهنمایی و مشاوره های لازم را انجام دهد.

ثبت شرکت در بلغارستان ، ثبت شرکت در ارمنستان  ، خدمات اقامت و…

در صورتی که هر گونه سئوال ، پیشنهاد و یا انتقادی در رابطه با این معرفی سایت (معرفی سایت شرکت آسمان) دارید میتوانید ، انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با این معرفی سایت در انجمن معرفی سایت پی سی وب مطرح نمایید

امیدواریم از معرفی سایت امروز لذت برده باشید ، تا معرفی وب سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم .


اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید .

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=4358

موضوع :

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره معرفی سایت شرکت آسمان : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی