بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی

صفحه اصلی آموزش بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی

بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی

تاریخ انتشار : 8 سال پیش : 19 ژانویه 2016 بازدید : 4643نمایش

باسلام / با یک مقاله آموزشی دیگر در خدمتتون هستیم ، در این مقاله قصد داریم به بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی بپردازیم ، و به برخی از سئوالات متداول کاربران در این حوزه پاسخ دهیم ، پس با ما همراه باشید :

بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی

بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی :

قبل از این که بخواهیم به بررسی این دو واژه بپردازیم شاید بهتر باشه با مفهوم چند واژه ” پشتیبانی سایت ” , ” پشتیبانی فنی ” , ” پشتیبانی محتوایی ” بیشتر آشنا بشید و سپس به بررسی پشتیبانی و پشتیبانی محتواییم بپردازیم :

پشتیبانی سایت چیست ؟

همان طور که قبلا در مقاله ” پشتیبانی سایت چیست ؟ ” توضیح داده بودیم ، پشتیبانی سایت عبارت است از تمامی مجموعه اقداماتی که توسط مدیر یا پشتیبانی سایت جهت بقای وب سایت انجام می شود : این اقدامات معمولا به دو دسته کلی تقسیم می شوند : پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی یا در واقع به پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی سایت پشتیبانی سایت گفته می شود که برای آشنایی بیشتر با انواع پشتیبانی سایت میتوانید مقاله ” انواع پشتیبانی سایت ” را مشاهده بفرمایید .

پشتیبانی فنی سایت چیست ؟

به طور خیلی ساده بروز رسانی و نگهداری وب سایت را پشتیبانی فنی سایت می گویند ، همجنین شاید بهتر باشد بدانید مهم ترین اصل در بقای وب سایت پشتیبانی فنی می باشد ، موضوعی که خیلی از وبمستران به آن توچه نمیکنند . و در بین پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی بیشتر به پشتیبانی محتوایی می پردازند اما مهم تر از پشتیبانی محتوایی ، پشتیبانی فنی است ، در رابطه با این که چرا پشتیبانی فنی مهم تر است در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد

پشتیبانی محتوایی چیست ؟

احتمالا با واژه پشتیبانی محتوایی آشنا هستید ، به کلیه عملیاتی که برای بروزرسانی محتوایی سایت صورت میگرد پشتیبانی محتوایی گفته می شود ، بعد از پشتیبانی فنی سایت مهم ترین اصلی که باید مدیران وب سایت ها به آن توجه کنند بروز رسانی محتوایی وب سایت می باشد

اگر مایل هستید با خدمات پشتیبانی سایت و پشتیبانی سایت پی سی وب بیشتر آشنا شوید پیشنهاد میکنیم . مقاله ” خدمات پشتیبانی سایت ” را مطالعه و بررسی بفرمایید. همچنین اگر تمایل دارید بدانید که چرا به پشتیبانی سایت احتیاج دارید پیشنهاد میکنیم . مقاله ” چرا به پشتیبانی سایت احتیاج داریم ؟ ” را مشاهده بفرمایید.

بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی :

پس از این که  با  ” پشتیبانی سایت ” , ” پشتیبانی فنی ” , ” پشتیبانی محتوایی ” آشنا شدید حالا قصد داریم به بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی بپردازم . پس ادامه مقاله را دنبال کنید :

پشتیبانی فنی یا پشتیبانی محتوایی ؟

یکی از سئوالاتی که اغلب وب مستران دارند این هست که آیا پشتیبانی فنی مهم تر است یا پیشتیبانی محتوایی ؟ پاسخ مشخص است ، پشتیبانی فنی در پشتیبانی سایت مهم تر از پشتیبانی محتوایی است به دلیل این که اگر هزاران مقاله داشته باشید و اما وب سایت شما مشکلات فنی داشته باشد و در دسترس نباشد محتوای شما توسط بازدید کننده قابل نمایش نخواهد بود به همین جهت است که معمولا پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید سرویس های پشتیبانی سایت را تهیه کنید ابتدا سرویس های پشتیبانی فنی سایت را تهیه کنید و سپس پشتیبانی محتوایی راتهیه کنید .

چرا به پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی احتیاج داریم ؟

اگر بخواهید وب سایت به سرعت پیشرفت داشته باشد شما نیاز به یک کارشناس پشتیبانی فنی و یک کارشناس پشتیبانی محتوایی دارید که کارشناس فنی مسائل فنی وب سایت شما را دائما بررسی کند و کارشناس محتوایی مسائل محتوایی را بررسی کند . اگر مایل هستید در رابطه با “چرا به پشتیبانی سایت احتیاج داریم ؟ اطلاعات بیشتری را کسب نمایید پیشنهاد میکنم ، مقاله “چرا به پشتیبانی سایت احتیاج داریم ؟ ” را مطالعه بفرمایید

همچنین اگر تمایل دارید از سرویس های پشتیبانی سایت پی سی وب استفاده نمایید ، پیشنهاد میکنیم لینک ” تعرفه های پشتیبانی سایت ” را نیز برررسی نمایید .

امیدواریم مفید واقع شده باشد

 

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=3667

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره بررسی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.


گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی