چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ؟

صفحه اصلی اخبار چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ؟

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ؟

تاریخ انتشار : 6 سال پیش : 08 فوریه 2018 بازدید : 6899نمایش

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بهترین گزینه برای تبلیغات در اینستاگرام است؟ : تبلیغات در اینستاگرام از شکل سنتی که به ازای تبلیغی چندساعته در یک پیج، هزینه‌های چند صد تا چند میلیونی پرداخت می‌کردیم، گذشته است. این روزها با تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، متوسط، بزرگ و حتی محلی می‌توانند خدمات و محصولات خود را به مشتریان واقعی نشان دهند.

پی سی وب : حتی اگر یک کاربر معمولی اینستاگرام هم باشید باز از قابلیت‌های جدید و جذاب اینستاگرام به‌وجد می‌آیید و دوست دارید در این دنیای پر از رنگ و صدا، خود را بیشتر از سایرین نشان دهید. این اتفاق اما برای کسب‌وکارها فرصت‌های بی‌نظیری را فراهم آورده است.

تبلیغات در اینستاگرام به شیوه‌ای هدفمند و دقیق که بتواند جامعه مشخصی از مخاطبان را هدف بگیرد، تا پیش از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام غیرممکن بود. تبلیغات اسپاسنر اینستاگرام یا استفاده از دکمه پروموشن که در پایین هر پست صفحه تجاری وجود دارد، شیوه‌های قبلی را کم رنگ و بی‌اثر کرده است.

بیاییم کمی بیشتر درباره این روش تبلیغاتی بدانیم :

اینستاگرام به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت فیس‌بوک به صاحبان پیج‌های تجاری کمک می‌کند

تا تبلیغات خود را به سبکی بسیار هدفمند به کاربران نمایش دهند.

در این روش که به آن اسپانسر اینستاگرام یا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام گفته می‌شود، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند براساس جنسیت کاربران، سن، موقعیت مکانی، وضعیت تاهل، علاقه‌مندی و ویژگی‌های رفتاری، ایمیل و بسیاری از پارامترهای مختلف دیگر جامعه مخاطبان خود را تعیین کنند.

به عنوان مثال وی‌دیجی‌ مارکتینگ به عنوان مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در ایران ، در کمپین اخیر یکی از مشتریانش، والدین بچه‌های 7 تا 13 ساله پنج شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد را به‌عنوان جامعه هدف برای تبلیغ یک بازی ضداسترس انتخاب کرد.

یا در کمپینی دیگر برای اعلام آفر یک کلینیک لیزر واقع در میرداماد تهران؛ وی‌دیجی‌مارکتینگ خانم‌های ساکن منطقه 3 تهران را مخاطب این تبلیغ قرار داد.

هدفمندی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام تنها یکی از ویژگی‌های منحصربفرد آن است. در این شیوه، تبلیغات دهندگان به ازای عکس‌العمل کاربران هزینه پرداخت می‌کنند. مثلاً معین می‌شود به ازای هر 1000 مشاهده مبلغ بسیار کمی کسر شود. کلیک، کامنت، لایک یا مشاهده ویدیو از دیگر پارامترهای تعیین کننده قیمت در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام است.

وی‌دیجی‌ مارکتینگ به‌عنوان تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن اینستاگرام از پنل فیس‌بوک در کمیپنی که برای یک کافی‌شاپ انجام داد به ازای هر 1000 نفری که تبلیغ را دیدند، تنها 3000 تومان از حساب مشتری برداشت کرد و به‌ازای هر لایک یا کامنت تنها 30 تومان مشتری پرداخت کرد.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان به هدفمندی، هوشمندی و به‌صرفه‌بودن تبلیغات اسپانسر اینستاگرام پی‌برد. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند ضمن انتخاب جامعه هدف و بودجه‌بندی، در هر ساعت از شبانه‌روز گزارش لحظه‌ای و دقیق کمیپن تبلیغاتی خود را ببینند، تبلیغ را متوقف یا اصلاح کنند.

قابلیت تعیین کلیک در اسپانسر اینستاگرام مشکل همیشگی کلیک نشدن پست‌ها را حل کرده است. اگر نگاهی به تنوع دکمه‌های موجود در این نوع از تبلیغات بیاندازید، متوجه می‌شوید که شما چه فروشنده یک محصول به‌صورت آنلاین باشید چه به دنبال نصب فعال اپلیکیشن خود، افزایش فالوئرهای پیج، ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، تماس با شرکت، دانلود فایل یا فیلم، افزایش بازدید سایت و یا هرآنچه که به کسب‌وکار شما مرتبط می‌شود در این دکمه‌ها قابل تعبیه است.

اگر دوست دارید به شیوه‌ای کاملا متفاوت، دقیق و هدفمند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، کافیست با وی‌دیجی مارکتینگ تماس بگیرید.

وی‌دیجی مارکتینگ تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن اینستاگرام از پنل فیس‌بوک است. این شرکت تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران است که در کشور نیوزیلند ثبت شده است.

Vdigimarketing با ارائه راه‌حل‌های تبلیغاتی به شما در توسعه کسب‌وکارتان کمک می‌کند. کافیست به این لینک مراجعه کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://www.p30web.org/?p=9799

دیدگاه کاربران :

  • جهت تبادل نظر و گفتگو درباره چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ؟ : میتوانید به انجمن پشتیبانی پی سی وب مراجعه نمایید.
  • آدرس انجمن تخصصی پی سی وب : forum.p30web.org
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.
  1. سلام
    از سایت شون خیلی راضی هستم ولی فقط تعرفه هاشون کمی بالاست و اگر کمی قیمت ها رو اقتصادی تر کنند ، فکر میکنم دیگه عالی میشه ، من الان دنبال تبلیغات هستم ، همان طور که خودتون هم میدونید واقعا هزینه تبلیغات بالا رفته و کسانی مثل من که میخواهند یک سایت راه اندازی کنند و تبلیغ کنند با این هزینه ها اصلا نمیتتونند تبلیغی سفارش دهند ، من کارم پوشاک زنانه هست ، ما هر لباسی که شاید بفروشیم کل سودش شاید ۲ هزارتومن باشه ، و حداقل تعرفه این سایت از ۲۰۰ هزارتومان هست ، پس من باید ۱۰۰ تا لباس بفروشم و با سودش اولین پکیج رو خریداری کنم ، چه تضمنی وجود دارد که من اگر ۲۰۰ تومن خرید میکنم حداقل ۶۰۰ تومن در بیارم ؟
    ممنون میشم طرح های توجیهی تون رو هم در اختیار کاربران قرار بدهید .

    • باسلام و درود خدمت شما کاربر گرامی :
      نظرات شما به مدیران سایت ارجاع داده میشود ، پیشنهاد میکنم جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت (تبلیغات اسپانسر اینستاگرام) در ارتباط باشید



گروه طراحی و برنامه نویسی پی سی وب ، طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهنیه سازی